Başbakanının bürokratından işçi yakınına tekme! Reviewed by caglar on . Soma’da yüzlerce işçinin ölmesine “Bunlar olağan şeyler” diyen Tayyip Erdoğan’ın Özel Kalem Müdürü Yardımcısı da işçi yakınına defalarca tekme attı Maden Katlia Soma’da yüzlerce işçinin ölmesine “Bunlar olağan şeyler” diyen Tayyip Erdoğan’ın Özel Kalem Müdürü Yardımcısı da işçi yakınına defalarca tekme attı Maden Katlia Rating: 0

Başbakanının bürokratından işçi yakınına tekme!

basbakan-kalem-tekme

Maden Katliamı’nın gerçekleştiği ocağı ziyaret ettikten sonra Soma’da halkın arasına çıkmaya yeltenen Erdoğan, yuhlandı, istifaya çağrıldı, tepkiler üzerine bir süpermarkete sığınmak zorunda kaldı ve konvoyu yumruklar eşliğinde uğurlandı.

Protesto sırasında konvoydan bir aracı tekmeyen bir işçi yakınına Başbakanlık korumaları ve sivil polisler saldırdı. Saldırıdan geri kalmak istemeyen Başbakan Tayyip Erdoğan’ın Özel Kalem Müdür Yardımcısı Yusuf Yerkel, yere düşürülen işçi yakınına dört defa tekme attı. Yerkel tekmelerden sonra üstünü düzelterek aracına bindi ve konvoya katıldı. Yunus Yerkel kendisine ulaşan BBC Türkçe muhabirine tekmeyi atanın kendisi olduğunu söyledi.

SOMA KATLİAMI DOSYASI İÇİN TIKLAYIN