Çiğli Belediyesi işçileri: ‘Maaşlarımız yatmazsa süresiz greve çıkacağız’ Reviewed by evrim on . Çiğli Belediyesi işçileri maaşlarını alamamalarına karşı belediyeyi uyardı: “Ya maaşımız bugün yatar ya da süresiz greve çıkarız” İzmir’in Çiğli ilçesinde İzmir Çiğli Belediyesi işçileri maaşlarını alamamalarına karşı belediyeyi uyardı: “Ya maaşımız bugün yatar ya da süresiz greve çıkarız” İzmir’in Çiğli ilçesinde İzmir Rating: 0

Çiğli Belediyesi işçileri: ‘Maaşlarımız yatmazsa süresiz greve çıkacağız’

İzmir’in Çiğli ilçesinde İzmir Çiğli Belediyesine bağlı  bağlı Kafesan Sosyal Hizmet Tic. Ltd. şirketi bünyesinde çalışan 580  işçi maaşlarının yatırılmamasına karşı başlattıkları oturma eyleminin ikinci günde.

Çiğli Belediyesi şantiyesi önünde bekleyişleri süren DİSK’e bağlı Genel-İş Sendikası 5 No’lu Şube’de örgütlü işçiler Belediye’yi son kez uyardı: “Ya maaşımız bugün yatar ya da süresiz greve çıkarız”

‘Maaşlarımız yatırılmazsa süresiz greve çıkacağız’

Sendika.Org’ konuşan Genel İş Sendikası’ndan Mustafa Karahan 1 aydan fazla zamandır maaşlarını alamadıkları ve şirketin iki yıl boyunca maaşları için bugün yarın diye oyalandıklarını söyledi.  İzmir Büyükşehir Belediyesi’ne bugün saat 16.00’a kadar mühlet verdiklerini söyleyen Karahan “ verdiğimiz saatte eğer maaşlarımız yatmazsa belediye önüne bir yürüyüş yapıp ardından da yaptığımız basın açıklamasıyla süresiz greve çıkacağız” dedi.

İZSU’nun belediyeye 400 bin lira yatırdığını ifade eden işçiler, alacaklarının o paradan ödenmesini talep etti.  Belediyenin paraları ödeyeceğine dair çeşitli sözler verdiğini ifade eden işçiler sözlerin tutulmaması durumunda şantiye önünde direnişe geçeceklerini belirtti.